2010-01-10 | 23:29:00

10/1 - Söndag

Hejhopp! Inatt gick jag och la mig klockan halv 5 och sov rätt länge så ni kan ju gissa hur bra det kommer gå att sova idag. Well, åkte ut till Lidingö för att träffa Sara för att titta på Lidingös herrjuniorer när de spelade innebandy. Sen åkte jag hemåt, mötte upp Tove för att gå hem till mig. Träffade även på gudfar för han var hemma hos oss. Har inte hänt så mycket annat idag. Imorgon börjar skolan igen och ska även jobba. Är galet otaggad. Menmen, ett utav mina mål det här året är att sluta skolka för det håller inte i längden. Så jävla onödigt, sova kan man göra i graven! Har ju även tänkt att försöka sluta röka, hade varit rökfri i 4 dagar idag men fick 2 cigg idag. FAN! :( Nu ska jag nog titta på någon film eller något, puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: