2010-01-12 | 18:43:39

12/1 - Trött

Gjorde nyss den fantastiska upptäckten att den svenska hiphopgruppen Medina finna på Spotify! Me like. Dock ligger inte de bästa låtarna uppe, men många bra finns det. För tillfället är jag så galet trött, vill gå och lägga mig men man kan inte gå och lägga sig tjugo i sju. :p Sen har jag haft damp den senaste timmen på TV6 för att de inte lägger upp gårdagens avsnitt utav Paradise Hotel! Så jävla dåligt. Ska snart skriva ett hatbrev till dem för att verkligen beskriva mitt hat till dem.

Har ett tips till er som har tråkigt och som gillar svenska serier. Gå in på SVTplay och titta på "Guds tre flickor", så himla gullig serie som handlar om 3 fjortonåriga tjejer. Lite småtöntig är den men jag gillare. ;) Puss! ♥





Hahaha måste bara lägga in en liten notis, visste ni att under pestens tid så använde man ett biologiskt vapen i krig, nämligen att "Pestsmittade lik sköts in med katapult i en belägrad stad". Asså wtf!?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: