2010-01-17 | 17:28:56

17/1 - If I see the light flashing

Flabba. Har ni hört något fulare ord!? "Ja, vi asflabbade hela kvällen åt det!". Eh? Snälla, gör mig en tjänst och använd inte det ordet! Tack. Well, i fredags var jag hemma från skolan för jag var sjuk. Är fortfarande dålig men på bättringsvägen, helt klart. Senare i fredagskväll så var jag och pappa på middag, det var trevligt. :) Igår, lördags, så träffade jag Oskar och sen skjutsade han mig till jobbet. Jobbade till 02 ungefär och åkte taxi hem. Idag har jag inte gjort mycket, städat min garderob och mitt rum. Varit i Kista och köpt nya skidglasögon tills imorgon. Blev ett par svarta med lila spegelglas, kinky. ;) Imorgon ska vi samlas 06:15 på Centralen, vilket innebär att jag måste upp 5. Senast. :O Aja, det kommer bli roligt ivarjefall även fast det bara är en dag.

Har fått veta ytterligare sommarplaner, det blir Italien 2 veckor efter midsommar. Sen har jag ju partyresan till Grekland med tjejerna i augusti. Plus att man är 18 barre. Tror att den här sommaren kommer att knäcka. Puss!

2 Kommentarer
Signe:

Sv: Haha aa jag ska praoa där i centrum på tantaffären Flash (:

2010-01-17 | 22:06:06
URL: http://xindienachtx.blogg.se/
Signe:

Sv; Vecka 7 och 8 kommer jag va där typ (; skulle va kul om du kom dit :D

2010-01-18 | 20:58:54
URL: http://xindienachtx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: