2010-01-24 | 22:46:09

24/1 - Söndag

Har inte riktigt någon koll på vad jag har bloggat om men whatever. :) Igår åkte jag först till Solna C med Tove och fixade present till Jossan. Sen tog jag tåget mot Nynäs, mötte upp Sara, fixade allting, sen kom Jonte, vi blev hämtade, plockade upp Jenny och Frida, sen till Jossans 19års fest. Var helt okej men grattis igen Grönan. <3 Hemvägen blev inte rolig, jag hade på mig ett par skor i strl 39! TRETTIONIO! Det är galet litet, jag har minst 40 i skor. Well, dessa skor var även högklackade så det slutade med att jag fick gå med ena foten i en vante hahaha. Aja, ska snart sova. Imorgon ska jag hålla ett argumenterande tal, det kommer gå åt helvete men det löser sig. :) Pössssss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: