2010-01-25 | 21:26:26

25/1 - Måndag

Yoooo. Sitter här framför datorn och fryser som en jävla idiot. Ska snart gå och sova. :) Well, dagen idag börjades med engelska. Gjorde inte mycket på den lektionen förutom ett betygssamtal. Sen hade några utav oss svenska, vi skulle hålla vårat argumenterande tal. Jag hade fulaste ämnet och de sämsta argumenten, men whatever. :P Sen gick jag, Dimitra och Alex och åt lunch på Görans. Jag drog vidare till jobbet och har lekt med "Petshops" hela dagen, om det nu heter så. Det är små plastdjur typ... :P Sen gjorde jag det stora misstaget att ha högklackade stövlar idag, jag trodde inte att det hade frysit på vilket det hade gjort. Så jag har snubblat runt som en retard hela dagen. Ajjjjjjaaaa päääjzz

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: